Airbus Helicopters (anksčiau žinoti kaip Eurocopter Group) yra Airbus Group sraigtasparnių gaminimo padalinys. Tai didžiausias sraigtasparnių gamintojas rinkoje pagal pajamas ir turbininių sraigtasparnių gamybą.
Pasaulyje vienas iš didžiausių lėktuvų gamintojų yra įmonė Airbus. Tiksliau Airbus SAS - ji yra dukterinė Airbus kompanijos bendrovė. Daugiausia specializuojasi civilių lėktuvų gamyboje, kuriuos skrydžiams naudoja kone visos komercinės skrydžių bendrovės. Kaip bebūtų, tačiau ši kompanija yra pagaminusi ir vieną karinį krovininį lėktuvą.
Airbus ir Boeing, dvi lėktuvų firmos, kurios labiausiai konkuruoja dėl komercinių skrydžių lyderės vardo. Ir ilgą laiką čia karaliavo būtent Boeing kompanija, o Airbus'ai ją nuolat vijosi. Jų vijimasis įgavo pagreitį būtent ties 320 grupės lėktuvų karta.
Šis lėktuvų gamintojas parodė savo pirmąjį gaminį 1999-aisiais, o savo produkciją pradėjo leisti 2002 metais. Pati firma Embraer buvo sukurta iš dviejų komercinių šeimų ir verslo klasės naikintuvų varianto.
Saab 340 yra švedų dviejų variklių turbopropelerinis lėktuvas, sukurtas ir gamintas kaip kompanijų Saab AB ir Fairchild Aircraft bendras projektas. Pagal susitarimą Saab gamino aliuminio fiuzeliažą ir vertikalų stabilizatorių uodegoje, taip pat galutinai surinko orlaivį, o Fairchild buvo atsakingas už sparnus, uodegą ir variklių apsauginius korpusus.
ATR 72 yra dviejų variklių turbopropelerinis trumpojo nuotolio regioninis orlaivis. Gamintas Prancūzijos-Italijos orlaivių gamintojo ATR. Jis buvo kurtas prailginant sėkmingą kompanijos modelį ATR 42 ir pradėjo savo darbą 1989-aisiais. Jis daugiausia buvo naudojamas kaip regioninis orlaivis, tačiau atskiros jo modifikacijos buvo kurtos kaip verslo klasės, krovininiai ir jūrų patrulių lėktuvai. Lėkvuve tilpo iki 78 keleivių vienos klasės konfiguracijoje.
KnAAPA - yra didžiausias Rusijoje karinių, krovininių ir komercinių keleivinių lėktuvų gamintojas. Tikslus pavadinimas lietuviškai būtų Kosmolsko prie Amūro orlaivių produkcijos asociacija. Šis gamintojas yra pagaminęs legendinius krovininius lėktuvus kaip Antonov An-12, Su lėktuvus ir Be amfibijas. Vienas iš gaminių yra Sukhoi Superjet 100, tai lėktuvas, kuris skraido ir virš Lietuvos teritorijos.
Bombardier CRJ700, CRJ900 ir CRJ1000 yra regioniniai orlaiviai gaminami kompanijos Bombardier ir paremti CRJ200 modeliu. Tikslas buvo sukurti didesnius sėkmingus regioninius orlaivius siekiant konkuruoti su Embraer E-jet serija, Fokker 70/100 lėktuvais, ir BAe 146/Avro RJ serijos lėktuvais. Galutinis surinkimas vyksta Montréal-Mirabel tarptautiniame oro uoste Mirabel miestelyje, netoli Montrealio Kanadoje.
Bombardier Dash 8 arba Q-serija, seniau žinota kaip de Havilland Canada Dash 8 arba DHC-8, tai serija dvivariklių, vidutinio nuotolio, turbinino propelerio lėktuvų. Pirma kartą pristatyti de Havilland Canada (DHC) 1984-aisiais, dabar jie gaminami kompanijos Bombardier Aerospace. Daugiau nei 1000 Dash 8 lėktuvų buvo pagamintų, su Bombardier prognozėmis, kad visų jų pagamintų orlaivių bendras kiekis pasieks 1,192 orlaivių iki 2016-ųjų
British Aerospace 146 (BAe 146) trumpo skrydžio nuotolio (šiuo atveju iki 3200km) orlaivis ir regioninių skrydžių orlaivis, kuris buvo gamintas 1983-2002 metais. Vienu metu gamiminas buvo patobulintas, dėl ko gavo Avro RJ pavadinimą (1992 metais), tolimesniam tobulinimui buvo pasirinkas Avro RJX vardas, kuris buvo pristatytas 1997-aisiais, tačiau tik du prototipai ir vienas naudojimui kurtas orlaiviai buvo pagaminti, kol programa baigėsi 2001-aisiais. Nepaisant to su 387 pagamintais orlaiviais AvroRJ/BAe 146 tapo sėkmingiausiu britų civiliams skirtų orlaivių gamintojų programa.
Fokker buvo Vokietijos orlaivių gamintojas, kuris buvo pavadintas savo įkūrėjo Anthony Fokker garbei. Kompanija turėjo kelis skirtingus vardus per savo istoriją. Savo veiklą pradėjo 1912-aisiais metais ir 1919-aisiais buvo perkelta į Olandiją.